so you say you are a love song


Snart om ett par timmar åker jag hem till mina finaste där hemma.
Så skönt att komma hem ett tag igen.. Jag hinner knappt tänka förens det är helg. Sen är det måndag, det blir fredag, sen måndag.. Så funkar det. Det skrämmer mig om det är så livet kommer att se ut, det är svårt att ta vara på dagarna utan att tänka på morgondagen. Man bör bara tänka på nuet, då går nog tiden inte så snabbt. Jag tänker alltid på att snart är det imorgon. Det är helt fel.
Nästa helg kommer underbara personer hit och hälsar på mig. Då blir det en helg full av mys och bravader.
Hämta ut lite kläder jag beställt och köpa present till pappa.

Måste förövrigt färga mitt hår igen. Börjar tröttna, vill ha förändring.
 
Greg holden - thinking of you

Ryser.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0