På andra sidan gatan från ett fönster som jag minns, har jag gömt mig bakom trädet som inte finns

Härliga lördag, bortsett från att det är mulet och kallt ute, men tycker solen skymtar fram lite emellanåt.
Idag fyller min pappa år. Den underbaraste i världen, finns ingen bättre än du. Du ställer dig alltid längst bak i kön, låter alla andra komma före dig. Ibland önskar jag att du kunde tränga dig fram, så du får unna dig något. Det finns ingen man kan jämföra dig med.
Jag är för dålig på att uppskatta dig, jag tänker på det hela tiden. Jag ska bättra mig!
Älskar dig idag, imorgon och föralltid
Grattis!



Kommentarer
Postat av: b&v

Missa inte vår BLOPPIS som pågår just nu på vår blogg! :)

2010-10-28 @ 11:58:24
URL: http://apieceofsisters.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0