i will always be your soldier

Har på något lustigt vänster funnit någon inspiration till att börjar skriva igen.
Kanske är det för att jag har flyttat?
Kanske för att det är som ett nytt liv som börjat?
Hur som helst, jag har som sagt flyttat till jönköping för att gå gymnasiet här. Det känns underligt bra samtidigt som jag tvivlar och får ångest emellanåt.
För stunden trivs jag som fisken i havet iallafall.
Tiden går snabbare än vad den gjorde igår. Vi börjar ta på oss mysiga koftor, stickade tröjor och kliver in med bravur till hösten. Min sommar var underbar, men den gick alldeles för fort.
Som det känns är det sommar imorgon igen. Om tiden får bestämma, och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0