tankarna strömmar

Ligger i min säng, är allmänt trött och jag bara tänker och tänker..
Tänker på allt som händer, vad för sorts person jag är.
Hur det skulle vara att va någon annan..
Hur mycket tankar som helst bara strömmar ut ur mitt huvud just nu, både positiva och negativa.
vissa stunder vill man bara gå under jorden, andra stunder vill man bara leva livet.
tänker också på folk runt omkring mig, så många underbara människor som alltid finns där för mig, som jag ska försöka uppskatta ännu mera.. folk som jag inte vill förlora..
Tänker även på de idioter som är ute efter att kasta skit på folk och trycka ner en..
hur sånna människor tänker och tycker, och vad de har för uppfattning och från vilken vinkel de ser saker och ting.
Ja, det är mycket tankar..
visst det kan väl vara nyttigt ibland.. skönt också faktiskt.


Kommentarer
Postat av: ankan

jag älskar dig, finaste människa!

2009-09-15 @ 16:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0