sextonde september

Precis klivit innanför dörren..
Tänker över hur jag ska planera saker och ting veckan framöver.
fika torsdag, fredag...
blivit mycket fika denna vecka, var en sväng med ida igår, tiden bara rann iväg när vi satt där och snackade skit.. det är mysigt, och så avkopplande att bara sätta sig ner och prata.
Skulle fikat med ett par vänner idag med men jag kände inte lust för det, och orkade helt enkelt inte.
Det går ju flera tillfällen för det.
Jag klippte och färgade aldrig håret igår..
Det blirförhoppningsvis imorgon, om jag bara kan bestämma mig hur det ska vara!
är lite dålig på sånt, hehe..

funderar på om jag ska gå ut och gå ikväll. hmmm....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0