nionde september

mmmm, det är höst nu på riktigt..
gud vad mysigt det känns faktiskt!
Efter en riktigt härlig sommar som varit hu lyckad som helst, lugn sommar men även fylld med härliga roligheter. ibland en och annan jobbig grej. Men man får försöka och gå vidare och ta nya tag..

Var i skolan idag i vanliga takter.. fast jag var och jobbade på scaniasnlingan hela dagen.. i undantag då jag skrev prov på morgonen. skönt att det är över och skönt också att vi är lediga på fredag!
elfte september... kanske dom är rädda för att något ska hända?
hehe.. nej men det ska bli väldigt skönt med en långhelg!
Varje morgon nu, har jag kollat på tvn på vakna med the voice..
gud vad sköna dom är dessa människor, helt underbart och de bjuder på sig själva, precis så det ska vara :)

Med tanken på andra saker.. så vill jag tipsa om ett par riktigt fina och bra låtar, av en fin och bra låtskrivare och artist:
Jason Mraz ft. James Morrison - Details in the fabric
Jason Mraz - Sleeping to dream

Blir tårögd bara när jag hör dessa... funderar för mycket!


Kommentarer
Postat av: Mysaan

Just nu söker jag efter många besökare.

Hjälp mig genom att bli en besökare.

Puss på dig som hjälper mig <3



http://brunettmysaan.blogg.se/

- Kolla in & kommentera !

2009-09-09 @ 16:33:37
URL: http://brunettmysaan.blogg.se/
Postat av: M i c k a

tack själv ^^, är allt bra med dig idag?

2009-09-09 @ 16:33:49
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0