trettonde oktober

Början på veckan har gått snabbt, imorgon är det onsdag och det är en ledig dag för oss..
Så skööönt!
Ska bara ta det lugnt, eller ha en liten filmkväll med några av mina käraste ikväll.
Sen känner jag att det behövs en lång sovmorgon imorgon, har vart uppe för länge de senaste veckorna.
Så det är välbehövligt.
funderar även på att ta lite fina höstbilder någon dag nu när det är som finast ute.
Alla höstfärger som finns ute nu är ju underbara, har bara tagit några stycken sådär med ida och så..

Idag var vi i virserum och dagen gick snabbt, vi var på en konstutställning som är gjord utav ungdommar, den var helt okej!
Emelie och jag biktade oss så vi fick ut våra känslor vi har suttit inne med i våra dagar..
Haha, nej gud vad trött jag känner mig..
Ska iväg och köpa lite godis nu, sen ska jag krypa ner under täcket och kolla på film, underbart nu när det är så kallt ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0