tjugosjunde oktober

totalt ute ur detta med bloggandet!
Men varför jag skriver, eller skrivit är inte därför jag är ute efter en massa besökare, jag skriver för att det är kul att titta tillbaka och se vad man har gjort. Som ett slags extra minne liksom.
Jag tycker det är hur kul som helst att se vad jag gjorde för exakt ett år sen till exempel.
Så därför kan det lätt bli så att jag inte skriver så mycket ibland.. men men!
Höstlov är det ju som sagt och hela veckan är full planerad, känns skönt även att man vill ta det lugnt ibland.
Det är halloween i helgen och det ska jag fira med mina tjejer här hemma med trerättersmiddag och en massa härligt!
Veckan därpå är jag och jobbar/praoar på steakhouse, så kika gärna in vid lunch :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0