tionde oktober

Min helg har varit toppen, fullt upp men det har faktiskt ändå vart rätt skönt.
Idag har jag varit i jönköping och firat en liten ettåring vid namn elton, urgullig!!
stolt faster.. guud va gammalt det låter :)
Veckorna rullar på och jag tänkte berätta om en föreläsning vi var på i fredags.
Vi var på en föreläsning om maskrosbarn, personer som kämpar och är starka nog att bli bra personer trots omständigheter och svårigheter i sitt liv.
Föräldrar med alkoholproblem, löften som bryts, ett brustet hjärta och mycket mer..
Tyckte själv att det var väldigt intressant, och det finns fler maskrosbarn i sin omgivning än vad man tror.
Under ytan liksom, folk behöver inte visa ett endaste tecken på svårigheter eller lidande, folk döljer det.
För det är väl ingenting man vill gå runt och skryta eller vara stolt över.

Nej nu har jag sagt mitt, imorgon ska jag nog beställa lite kläder.. hmm..
Men först måste jag sova lite känner jag, jag är helt slut!


HÖST


Kommentarer
Postat av: b & v

BLOPPIS NR.4 HOS APIECEOFSISTERS!

Nu kör vi igång 4:e bloppisen, men denna gång med ännu SNYGGARE kläder, bla. fuskpäls, skinnjacka, jeansjacka m.m

Gör stora fynd, du får bjuda på vilken summa du vill :)

Kika in i bloggen för mer info:

HTTP://APIECEOFSISTERS.SE

2009-10-13 @ 19:08:10
URL: http://apieceofsisters.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0