ett sällsynt exemplar

åå vad skönt det är att vakna av att solen lyser på en, då känner man på sig att idag kommer bli en bra dag. Vill helst ligga kvar här i min stora säng ett tag till.. men ska försöka resa mig upp snart känner jag. Tanken dödar mig, det är bara drygt en månad kvar till julafton, förstår inte hur allt kan gå så snabbt?
man hinner knappt leva känns det som, tiden fortsätter att gå och när man har fastnat finns det inte mycket som man kan göra, försöka tar sig ur den situationen och springa ifatt? Det är mycket man får hoppa över som man helt enkelt inte hinner med, sånt som man kanske inte borde hoppa över, men man kan inte alltid stå alla till lags och det är väl sånt man får lära sig helt enkelt.
 


Kommentarer
Postat av: amandaa

du har fina ögon :) !

2009-12-26 @ 20:30:41
URL: http://amandaaberntsson.blogg.se/
Postat av: M

Tack så mycket bby :D Vad glad jag blir!

2010-01-16 @ 16:59:37
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0