trettonde maj

hej babes
har precis vart och tränat, en helt okej träning men var sjukt seg i mina ben efter att ha simmat tjugoåtta längder klädsim i skolan idag, skapligt segt alltså.
Men jag lever så det var väl ingen större fara med det, vi hade muntligt föredrag på engelskan idag också, gick väl inte som jag ville, men hoppas på det bästa! skolan förövrigt var väl ganska lugnt, förmiddagen blev som gårdagen, lite snack från oscars sida, det är himla svårt vad man ska välja tycker jag.
nej, nu till det hemska... jag skulle ju köpa min mobil idag, men självklart så finns den inte i den färgen jag vill ha, rosa, så jag är tvungen att vänta ett par dagar tills den kommer, det är så himla typiskt. Så irriterad man blir på sånt, jag har längtat så.. men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
som ni ser har jag ju lagt in lite bilder från beyoncé, och det är ingen zoom på bilderna.
första stora bilden är den jag lyckades knäppa när vi stod som närmast, ungefär tre rader framför oss.
ikväll upträdde hon i globen, alla som befann sig där kommer ha en kanon kväll, och jag skulle inte tacka nej på att gå och lyssna på henne igen, det blir nog femavfem stjärnor från min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0