tjugotredje maj

förlåt för dålig uppdatering igår, men det var så att jag var upptagen hela dagen med att fika hos min syster som fyllde år och ta emot gäster resten av kvällen då det blev lite grillning och så.
idag skiner solen, det är som sagt allt jag begär för att en dag ska bli bra! det är underbart,
Har legat i solen ett tag, lyssnat på musik och bara tagit det lugnt, härligt.
sitter vid pappas dator nu, och såg lite bilder från thailand, och usch vad jag saknar stället alltså!
man saknar kvällarna man satt på altanen och spelade kort, och såg ut över havet på den fina solnedgången, jag saknar känslan av att bara skita i allt och vara sig själv, gå precis hur man vill utan att någon bryr sig..
de kvällarna man åkte in till stan och åt på de mysiga resturangerna.
jag saknar känslan av att ligga i solstolen på den vita stranden och bara se över det turkosa havet, när
man gick och tog manikyr, pedikyr och massage, och bara ägnade tid åt sig själv, sånna stunder kan man absolut behöva ibland.
och alla dessa känslorna alltså.. det slår inget!
Även att det är varmt på sommaren här i sverige och så, så blir det aldrig samma känsla.
Här kan du aldrig gå som du vill utan att folk slänger blickar och pratar skit bakom ryggen.
Här kan du aldrig koppla av riktigt och unna dig själv något.
sverige enligt mig suger, jag skulle lätt kunna flytta utomlands.

så, nu ska jag gå ut igen innan solen går i moln.
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0