tjugofemte maj

solen idag bara skiner och jag är sjukt glad, i just love it babes!
Ligger just nu, som ni säkert förstår i solen och faktiskt pluggar, det funkar faktiskt när man kör lite positivt med negativt.
Så, blir väl inte himlans mycket plugg, men det ordnar sig..
vart i skolan som vanligt, sen blev man lite onyttig då det blev macdonalds, och sen iväg ooch köpa en glass.
wonderful!
måste bättra på brännan till skolavslutningen nu har jag tänkt mig..
Det blir en liten tur på stan sen, köper mig väl något sen blir det fixa en massa annat till mina bebisar, hehe..
jag är på topp idag, kanoners :)
sånna här dagar är det man vill ha året om, förutom pluggandet då såklart.
Jag funderar tidigt med väldigt skarpt på mitt gymnasie val, skulle vara hur kul som helst att skaffa en lägenhet i kalmar, om jag nu ska plugga där såklart. Men tanken är inte långt borta ska ni veta.
skriver ett stressat och kort inlägg nu, men fler ikväll, eftersom jag måste plugga nu!
och nej, jag tänker inte köra något klassiskt "jag vet att ni älskar mig" som jag tycker är så grymt fult, idiotiskt och sjukt töntigt, jag blir hellre känd för en omtyckt person eller för en hatad fjortis. så patetiskt.
såå suck on that ni som skriver så.
det blir inget med det, men det blir ett " i love you " istället, haha.
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0