tjugonde maj

hej alla söta, solen har gått ner nu och idag har jag tillbringat dagen i skolan, på stan & på träning.
Köpte mig lite fina grejor på stan, det fick bli en tshirt, en magkort oversize tröja och ett linne.
Egentligen skulle jag inte köpa någonting, men eftersom jag får 1600 idag, så tänkte jag att något kunde jag väl köpa.. På fredag eftersom det inte är öppet imorgon blir det nog att hämta en diesel tröja från jc också, försöka hitta en jeansjacka med.
Fixade en liten present till bella idag, himla svårt det dära.
Det blir en del presenter som ska köpas denna vecka, till min syster bland annat som fyller tjugofyra på fredag, och sen till mamma som fyller fyrtiofem den tjugosjunde, får väl se vad man kan hitta på till dom.
nu är jag väldigt glad, för det blir ju en långhelg! ååh, underbart! får uttnyttja den på bästa sätt också.

min mobil är hemma nu, den kom igår, yes! Så skicka iväg några sms!
jag är enormt skoltrött nu, men det gäller att kämpa på det sista nu! Det är inte alls långt kvar, men så mycket man ska tänka på också, inte nog med skolan.. det händer mycket annat också, önskar att jag inte drog åt mig andras problem hela tiden, jag bryr mig väldigt mycket, men lider för mycke med andra..
hur som helst så måste jag hitta ett par skor till avslutningen, vi får se hur det går, jag får helt enkelt återkomma med det, också med en bild på mina kläder jag köpte idagidag, och som jag hämtar på fredag, tänkte också knäppa en bild på avslutningsklänningen jag ska ha.. så det blir lite update nu i helgen iallafall, ska försöka att multiblogga lite, nytt fräscht ord kom där, ja hihi.
nu ska jag ta och hoppa in i duschen och fixa till mig lite, skönt!
sköt om er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0