tjugoförsta maj

vet inte vad jag ska säga, allt är förjävligt nu.. vart försvann allt, varför fjeska & ljuga?
det är väl bara att lära sig en sak, u can't trust at anyone, and the word " forever " it is just an empty word.
u choose you're own way now,



hur som helst, bort med det onda!
jag har inte tid att bry mig längre, aja dagen började med att jag vaknade vid klockan tolv, som sagt jag vill inte sova bort dessa dagar nu.. men var uppe lite för länge igår kändes det som, plus att jag skulle behöva lite extra sömn, det skadar ju aldrig! Jag måste tipsa er om en låt, som jag får tårar i ögonen varje gång jag hör den, den är enormt fin, och tro mig, rysningar i hela kroppen när hon sjöng den live. vilken, förlåt, jävla känsla alltså! det slår absolut inget! låten jag tänker på är:
Beyoncé - ave maria
i found heaven on earth, you were my last, my first
and then i hear this voice inside
Ave maria.....

helt enormt, älska bara älska den! auch, jag ryser...

nu ska jag ta och göra mig iordning!
kram

   bjuder på en bild också:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0