tjugofjärde maj

hej alla söta, nu har jag precis städat efter gårdagen, det var hur sjukt lyckat som helst!
började dagen med att bella och mia kom hit, sedan drog vi oss till hemköp och köpte oss lite för mycket godis får man väl säga, ett och ett halvt kilo, oj oj.. vi köpte också ett par läskflaskor för vi skulle köra ett spel.
Dock väldigt jobbigt spel eftersom malin drack väl, ingenöverdrift, men vad kan det ha varit, typ tre liter..
stackare..
hur som helst, så packade vi ihop oss i soffan och såg på robinson, självklart åkte erik ut eftersom han är ett sånt fett stort hot, det är sorgligt att de inte inser att nina inte ska vara där, hon ska raka vägen ut!
men grattis till ellinor som vann sin första tavling, så himla go hon är, sjukt kul att se.
Skulle vara härligt om hon vann hela alltet alltså!
man kan säga att jag blev lagom skraj när jarmo ramlade av stegen, såg grymt hemskt ut.
Men vilken kämpe han är! Om ni missade det, gå in på tv4 hemsida och kolla igen. orkar docck inte leta upp länken till det.
bella och jag tog oss ut i solen också i förmiddag och låg och bara stekte lite, hur varmt som helst. urskönt!
men, nu blev det så att efter solsken kom regnet. Inte lika kul inte, bort med regnet säger jag bara!
Så nu sitter jag här, det är mulet ute och allmänt trist.
Det blir ju inte bättre av att jag kommer tillbringa min söndagskväll med att sitta och plugga grymt mycket.
Men tankarna glädjer mig, för mina små bebisar kommer på tisdag, ändrade planer. Stacy och Sandy är namnen.

jag tänkte fixa lite bilder från gårdagen av malin, men just nu är hon inte hemma, men det blir senare
nu ska jag käka lite mat, sedan blir det att plugga till hemkunskap, no och svenska. inte det roligaste man kan göra i världen, men det är ett måste.
Snart sätts betygen och det är två veckor kvar till vi slutar, kämpa nu det sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0