tjugofemte maj

godkväller
sitter just nu med en ansiktsmask på mig, har fått hem mina grejer jag beställt.
och ni som inte provat med en ansiktsmask tycker jag ska göra det, det blir en stickande känsla i början, men det är så sjukt skönt att ha på dig den i femton minuter, helt lovely.
Så känner mig lite som hulken för en dag just nu, har precis pluggat färdigt det sista inför provet imorgon. hoppas på det bra.
Som jag sa hade ju produkterna jag beställt kommit hem, de bestod utav:
○ två body cream
○ 8pack ansiktsmasker från svenska spa: riktigt bra ansiktsmask som jag rekomenderar faktiskt, utan massa tillsatser och andra parfymeringar som suger.
○ shampo & balsam
○ ansiktskräm
○ ansiktsrengöring
○ massa goda duschkrämer
riktigt bra grejer faktist, rekomenderar allt och kommer skriva lite mer utförliga produktnamn eller vad man säger senare.
här kommer en bild på hulken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0