sol,sol,sol

hello sunshines, har inte skrivit på någon dag, problemet är att vårat internet är helt pissed off, jag blir så sur.. hoppas jag får upp det här inlägget (vilket jag inte fått de andra gångerna)
hur som helst, idag har jag legat i solen och slappat hur underbart som helst, jag älskar det! 
skulle vilja ha det såhär året om.. den där vintern är ju bara trist..
igår var vi ju ute och red bella, jag, thilda och sanna, gick faktiskt väldigt bra tycker jag, fint väder och det var hur mysigt som helst. på kvällen blev det bara att ta det lugnt och kolla på robinsson, tycker dock inte att rätt person åkte ut, jag skulle helst sett att nina åkte ut, tycker inte om henne.. vet inte varför..
idag ska ju jag ta en tripp till jönköping, och på måndag bär det ju av till göteborg på beyoncé, kommer bli fett alltså! jag får väl ta och knäppa några bilder.
på tisdag blir det att åka hem tidigt, tidigt på morgonen för att åka till skolan, usch.. men kan verkligen inte vara ledig mera.
min förkylning som jag haft börjar gå över nu, skönt.. man vill ju inte vara sjuk när det är såhär fint väder!
nu ska jag bara fixa och packa det sista sen åker jag iväg till jönköping.
Det kanske blir att jag slänger in något inlägg när jag är i jököping annars blir det väl på tisdag.
kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0