promenad i vårvädret.

vart ute och sprunit lite nu, sjukt skönt ute! lite sådär svalt och skönt, det blev väl inte att springa så mycket sen när zorro var med, min lycka. med honom blir allting bra, ska ta med mig min kamera nästa gång, för det är sjukt mysigt där ute i skogen.. man hör bara fåglarna som kvittrar, träden som börjar blir gröna och man hör bruset av vattenfallet i skogen. ja, allt är mysigt i början av sommaren. på lördag ska jag, bella och någon mer på turridnig, haha vi återkommer med hur det går!
imorgon ska jag ta och beställa lite grejer från oriflame har jag tänkt mig, får hoppas på det också, och.. imorgon är det fredag, kanon! min syster och dom är här nu, och viggo vill ut ur hennes mage nu, så som han sparkar, mysigt!
blev ett litet kort inlägg för nu ska jag ta och sminka av mig och hoppa i säng.
sköt om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0