sjuttonde maj

hello sunshines, positiv dag - fint väder! :)
bloggade inte igår, förlåt för det. men hade mycket annat för mig.
hur som helst gårdagen blev en mysdag, sofia var här på dagen, vi ägnade oss åt studsmattan, vi fick för oss att vi skulle göra en bakåtvolt. bad idea, det sket sig!
sen drog vi iväg till maxi och skulle handla godis, massa frukt och glass, härligt! Sedan vidare till cecil och köpte kinamat, otroligt gott! efterlängtat helt klart. lövbit med persiljesmör, ris och beanesås det är min favorit!
Sedan på kvällen blev det robinson och en fet påse godis för mig, lucas skulle ju dock inte åkt ut. Han var ju min favorit!
blandade ihop en fruktsallad på kvällen också, mums.
Var ju också tvungen att ta en titt på eurovision song contest, gick tyvär väldigt dåligt för sverige, men det är ju ingen förvåning för mig, eftersom jag inte tyckte att låten var någon höjdare från början.
Hade gått ett ganska stort steg bättre för ex. sarah dawn finer och hennes låt moving on. men,men..
istället gick det väldigt bra för andra delar av norden, det vill säga norges bidrag som vann, och island som kom på tredje plats tror jag det var om jag inte har helt fel. Norges låt var väldigt charmig, ett bra bidrag som vinner var på tiden.
idag har jag gjort mig en smoothie och lite fruktsallad till frukost, nyttigt och gott!
Fixade också till en header lite snabbt som jag kanske ska ha, men måste fixa hela designen isåfall.
Just nu sitter jag och tittar på söndagparty med filip och fredrig, dom är helt galna men sjukt kul!
så, nu har jag inte tid att skriva mera. vi hörs imorgon! sköt om er.

headern:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0