tjugosjätte maj

nu är mina små bebisar hemma, och gud vad söta dom är, sjukt!
pappa kommer med min kamera sen så ska jag knäppa några bilder, ts.
dom är hel vilda just nu, helt crazy!

hur som helst, dagen började med skolan som vanligt, feting bra väder is all that.
hem, köpa massa glass och frukt med emelie, sedan blev det att slänga oss i solen och ligga där ett tag innan jag skulle hämta gullungarna dårå. underbart..
lovade en bild på hulken, och ja den kommer snart, alltså senare idag! eller imorgon på morgonen, hihi..
imorgon fyller min mor år, så får väl gå in till stan och köpa något fint, kanske med erica och bella.
sen följer jag väl med till parken en sväng där vi ska sola, köra lite kub osv.
härligt där va!
studiedagen imorgon skadar ju absolut inte, speciellt inte när det är sånt väder det har varit idag.
tjogonio grader i solen, man kan inte tro det alltså?
snacka om en grymt tidig och varm sommar lixom, men man bockar & bugar för bättre kan det ju inte bli!
nu blir det en ansiktsmask igen, pussciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0