tjugoåttonde maj

hej alla söta, mina små bebisar ligger och sover vid mig just nu, och jag pluggar lite av tiden, men man kan ju inte låta bli att klappa de där små.. ta vara på tiden lixom.
och nu, när jag precis skulle lägga in massa bilder till inlägget från min mobil, så funkar det ej..
men ja juste, haha kom på att jag hade bilder på min kamera, så himla smart jag är, klyftigt alltså!
aja, här har ni en bild på hulken iaf, ser inte så grön ut på bilden, men är defenitivt i verkligheten, cp kamera.
aja, hur som helst. har lagt undan några urfina kläder på stan idag från aima som hämtas imorgon, bild kommer också det lovar jag! :) great
inte långt kvar till skolavslutningen, men jag har inte hittat några skor!?
panik eller vad... ååh.... hjälp mig någon snälla, om jag inte hittar så får jag väl åka till stockholm någon helg, haha, det finns lite mera att välja på där..
men men, på lördag blir det att gå på tolvskillingsmarknaden med favoriterna, sen sover bella här och så.
får väl laga lite mat, köpa godis och hitta på något kul.
igår firade vi min mamma och så, hon fick en parfym av mig, angelica och alexander.
den dära ja vad den nu hette, kommer inte ihåg men den luktade grymt gott!
och igår var jag så sjukt sugen på kokosbollar så var bara tvungen, lite onyttig behöver man vara.
haha, det var sjukt mysigt och kul igår i parken, måste göras om, malin har lovat att skicka bilder, så malin.
do it! haha
puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0