jo visst är jag nyttig!

                              jo, idag är jag på topp och käkar lite nyttigt, ska börja med dagens mellis, haha!
men detta är dock inte så svårt för mig eftersom jag tycker att hallon, vindruvor och klementin är en höjdare! ska fortsätta att vara lite nyttig nu, man mår väl lite bättre, blir piggar och så, great!
ikväll blir det att träna lite basket och så, ska försöka att hitta en mobil nu på riktigt.. i really need it! fick reda på mitt prov idag i matte, mvg! sjukt nöjd!
hade prov i matlagning idag också, gick väl hyffsat och så, får hoppas på de goda.
har läst lite bloggar, och jag tycker faktiskt att kissies blogg är hemsk, förlåt, men det är sanningen. Men å andra sidan kan det vara lite kul att titta på sånna sjuka bloggar ibland, men man blir ju så irriterad!
skolan idag var bra, men är för skoltrött nu, gäller att kämpa nu i fyra veckor till sen blir det ett långt, skönt efterlängtat sommarlov! härligt.
just nu är vädret lite för trist alltså, regn..
aja, vi får väl leva med det. efter regn kommer solsken.
nej, nu ska jag gå ner och käka lite riktig mat. vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0