fjortonde maj

ja men hej, måste börja med att säga grattis till min belladona, hon blir byxmyndig idag. Det vill säga femton år, stort grattis!
har bara tagit det lugnt idag, var inne och beställt mobilen så den kommer på måndag, efterlängtat.
Sitter i soffan nu och kollar på tv, run's house på mtv. Men det har precis tagit slut så det blir väl att se "Hjälp jag är med i en japansk tv-show", det duger ju det med. Det är riktigt skoj faktiskt.
Vet inte varför jag är så trött som jag är, men jag sover förmodligen för lite.
Ska kanske ta och ringa sanna snart och beställa lite produkter, blir väl bodybutter, ansiktskrämer/masker, lite smink, tvål, bodylotion och lite andra skönhets produkter eller vad man ska kalla det för.
helgen för mig blir såhär:

Fredag: bio med älskling och några kanske

Lördag: ukm i eksjö hoppas jag

en sak jag förväntar mig i helgen är fint väder, för på söndag blir det nog bara slapp och en massa sol om jag får bestämma! idag hade vi motionstest i skolan, gick väl sådär. Hade inte ätit någon frukost eller någonting så jag kände mig ganska slutkörd snabbt. nu börjar jag blir hungrig och jag ska äta. sköt om er, puss.


Kommentarer
Postat av: alice

sv: okej!

jag föll pladask för ave maria :)

rysningar låten ut!

2009-05-15 @ 16:00:40
URL: http://poseforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0