femtonde maj

jadå, ännu en femtonåring idag grattis emelie!
skolan idag var bra, humöret var på topp och allt, vi käkade lite mjukglass också, sjukt gott!
första för i år (faktiskt)
nu är sofia är hon halvsover och jag är hemskt trött så jag orkar inte skriva ett dugg om dagen faktiskt, får slänga in ett inlägg imorgon istället, antingen innan eller efter jag ska till ukm i ekjö, det ska bli riktigt skoj!
Ukm är en ungdomstävling där folk sjunger, dansar och rapar för det mesta, och i eksjö är det väl "deltävling" två eller hur man ska säga, dem som gått vidare från lokalfestivalen eller regionsfestivalen som det blev i år. Alltså "steg" ett.
jag känner att jag har varit väldigt, nästan för onyttig denna dagen, jag köpte mig både en påse godis och en fet mjukglass i skolan, sedan blev det chips och så nu ikväll, usch.
men, men... det är ju FREDAG, den bästa dagen på veckan, man får ju en hel helg att se ifram imot! Då får man lov att äta massa onyttigt,
nästa vecka blir det ju en långhelg, vi är ju lediga torsdag och fredag också, kanon. Det ser jag vekligen fram emot!
Nu ska jag nog ta och avsluta det här inlägget innan jag somnar, godnatt!



JAG
MÅSTE
SÄGA
ATT
JAG
SAKNAR
DETTA
NÅGOT
FRUKTANSVÄRT
JAG
VILL
TILLBAKA

HEMSKT
MYCKET.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0