femte maj

jaha, nu har vi visst kommit in på en ny månad: maj, vilket är lite min favorit månad kan man säga, jag älskar när det börjar bli sommar, man ser att träden börjar bli gröna, blommorna kommer upp och SOLEN är framme, det är underbart.. men sjukt vad tiden går snabbt :O vart försvinner den egentligen? man hinner inte göra någonting...
hur som helst, helgen som vart har varit bäst, bella var här fredag till lördag, vi hade grymt roligt, vi skulle se exorcisten sen på natten som enligt alla är himla hemsk, det tyckte ju visserligen inte jag och bella, vi såg inte så mycket men kom på morgonen när vi vaknade att vi sett fel film, haha typiskt.. inte så lustigt då att den kanske inte var så hemsk.. vi grillade och spelade spel och så men min syster och dom innan vi skulle ge oss på filmen, mycket skoj! på lördagen och söndagen var det andra planer, härligt.
men, iallafall det viktiga nu är att jag ska iväg på beyoncé på måndag nästa vecka med min syster i skandinavium i göteborg, det kommer bli fett alltså! jag längtar ihjäl mig nu när jag tänker på det.
tydligen läste jag ska danny och mattias det också, kanoners!
nu ska jag dra mig tillbaka
och jag skaa, ska försöka, skriva fler inlägg så småningom.

beyoncé-dangerously in love
i love you.. i love you.. i love you..

baby i love you
you are my life
My happiest moments weren't complete
If you weren't by my side
You're my relation
In connection to the sun
With you next to me
There's no darkness I can't overcome
You are my raindrop
I am the seed
With you and God, who's my sunlight
I bloom and grow so beautifully
Baby, I'm so proud
So proud to be your girl
You make the confusion
Go all away
From this cold and mixed up world

                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0