beyoncé scandinavium

Nu är jag hemma från jönköping och göteborg, och jag måste börja med att säga att konserten va helt sjukt fett alltså, det värsta jag har varit med om, vilken feeling man får där inne. Vi hade ståplatser och såg kanon faktiskt, vi kan väl ha varit ungefär tio meter ifrån eller något om inte mindre, hon hade i stort sett hela konserten på den stora scenen men helt plötligt åkte hon ut över publiken mot mitten på en liten scen och då var vi plötsligt väääldigt nära, huge. om man ska sammanfatta det kort; fet konsert, underbar artist & en sjukt vacker röst; beyoncé det är så man blir sugen att se henne igen i globen. jag förväntade mig att det skulle vara väldigt bra, men det blev så mycket bättre. Jag lyckades knäppa några bilder när hon stog på den stora scenen och även någon när vi stod sådär väldigt nära innan batteriet på kameran dog, men några bilder jag jag knåpat ihop iallafall. Min syster spelade in, så ska försöka få henne att skicka filmen tror jag, nu väntar jag bara på att hon ska komma med mina väskor där min kamera ligger, så slänger in ett inlägg ikväll med lite bilder och så. Som sagt ni som ska gå och kolla på henne imorgon i globen, förbered er på en galet bra kväll och en galet bra konsert!
förmiddagen o.s.v i jönköping  var också kanon, vi var och lunchade lite på mackmakeriet där det finns sjukt goda baguetter, tittade in lite i affärer och lite sådant mys, sen på kvällen bar det ju av till göteborg.
köpte mig två stycken tröjor också, egentligen skulle jag inte köpa något alls, men jag var bara tvungen..
imorgon köper nog jag mig en ny mobil, en samsung touchwiz blir det, en rosa, äntligen! Så som jag har längtat efter att kunna skicka sms..
så när ni får mitt nummer, bombadera mig med sms!
jag har varit vaken från klockan 5 på morgonen idag, minus sömnen i bilen.. så jag är skapligt trött just nu så ursäkta stavfelen m.m. Skolan gick väl iallafall oförväntat hyffsat, vi hade besök utav oscarsgymnasiet angående gymnasievalen, det lutar lite åt teknik design för min del, men funderar ändå på ifall jag ska på här i oskarshamn över huvud taget, någon riktning inom inredning/design/media där någon blandning hade varit kanon!
nej nu ska jag ta och vila lite, sen tar jag nya krafter för att plugga.. vi ska ha muntligt föredrag imorgon på engelska, och jag har inte börjat ännu, det är illa. så jag måste dessvärre dra mig bort nu.
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0