artonde maj

känns tyngre nu än vanligt.. nog beror det på att vädret är sjukt deprimerande just nu, men det har också sina andra osaker. tack alla de som ställer upp, ni är värda guld!
Inte nog med detta, så fick vi oförberett prov idag på SO, oförväntat och det gick inte särskilt bra för mig, nej.
Sedan efter det, så hade inte min mobil kommit hem, typiskt. Men imorgon kommer den garanterat.
Allt detta säger ju sig självt, det är inte min dag idag.
Men jag ser fram emot en bra dag imorgon med en massa sol och härligheter!
Det skadar ju absolut inte att vi är lediga torsdag & fredag också.
ett måste är att fixa min blogg! Ser inte särskilt roligt ut just nu..
men, men.. det är inte långt kvar till skolavslutningen nu, vilket är underbart!
Nu blir det skolarbete.
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0