tredje juni

jag har bloggat i ett år, tjalalalalala
fuck you ni som bloggat i typ en måndad.
nej skojar, men det har blivit värsta blogginvationen liksom, kul att man är sjukt tidig!
ska försöka fixa min frisyr jag ska ha på skolavslutningen tror jag, blir nog stora lockar och kanske uppsatt på något sätt, grymt svårt.. har inte bestämt mig än. tur att man har en mamma som frisör som ger lite tips ibland, får höra på henne annars.

and then, snälla någon hör av er om ni vill fixa designen på min blogg, mitt photoshop funkar inte, och inte ens när jag laddar hem, helt stört jobbigt.
så jag ber er sötnosar, väldigt kort inlägg - ledsen men har inte tid just nu
pussar

Kommentarer
Postat av: Joakim

Jag är bäst på design :*

2009-06-03 @ 17:03:21
URL: http://joakimscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0