tjugotredje juni

tiden går för fort, alldeles för fort enligt mig.
jag hinner knappt ta vara på mina dagar.
hur som helst, solen har varit mitt jag nu i två dagar, så undebart, äntligen är det sommar på riktigt!
allt är bara chill och det är hur skönt som helst, idag var jag tvungen att gå upp tidigt, redan vid klockan halv nio eftersom jag skulle vara hos läkaren vid klockan nio, men det var faktiskt väldigt skönt att gå upp så tidigt, det kanske är därför man tycker att tiden går så snabbt nu, till skillnad från när man var mindre.
det kanske är för att man sover bort halva dagarna och inte får någonting gjort?
no one knows, by the way.
en nyhet måste jag bjuda på iallafall: sofia har krockat med sin moped
och det kan absolut bara hända en person, och det är just hon.
mindre kul att höra för er som kanske inte vet vem hon är, men däremot väldigt roligt för mig, haha.
menmen, nu ska jag iväg till min syster, har inte så mycket mer att berätta.
ska försöka blogga varje dag, men jag vill ju vara ute i det fina vädret, inte sitta inne och ruttna.
see ya, kiss
får inte glömma, att om ni kollar längre ner i inlägget från stockholm, så har bilden kommit upp när jag åker fritt fall!

några måsten att ha med på stranden/eller vart man nu ska vara och sola:


mobil
hörlurar
en bok  
solglasögon
&
frukt, som dock
inte är med på 
bilden.                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0