tjugoförsta juni

ja, har inte så mycket att skriva om de övriga dagarna i veckan.
var sjukt förskyld efter stockholmsresan, och badandet i bellas pool.
eftersom det var där jag var helgen innan, vi badade ju i hennes pool som det var ungefär fjorton grader i, lite för kallt för min smak faktiskt, och det säger ju sig självt när jag går och blir sjuk och så.
midsommarafton har också röjt förbi, bella var med mig, sjukt skoj hade vi!
och nu, dessa två dagar sen midsommar då, det har varit fifty fifty med vädret.
igår var det dåligt och idag vart det bra väder, så det var bara att ta på sig bikinin och gå ut i solen, härligt.
den bästa känslan som finns.
jordgubbarna har funnit sig på plats inne i vårat kylskåp och kommer bo där hela sommaren ut, för det bästa som finns på sommaren är jordgubbar, hur kan det vara så gott?
aja, ska försöka fixa bilder från stockholm nu, sen blir det att grilla.
see ya, kiss


Kommentarer
Postat av: idaholsson

min bok juhe ;) allt väl gumman?.

ha det bra <3

2009-06-27 @ 11:26:12
URL: http://idaholsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0