sjunde juni

hej bloggen
då vart det söndag, helgerna går för fort tycker jag.. eller hela veckorna går också för fort!
imorgon är det skola igen, skönt att det är en vecka kvar och det mesta är chill.
Förutom provet på torsdag då, patetiskt alltså.
Har fortfarande inte hittat några skor än, ännu mera panik säger jag bara!

menmen, i fredags satt jag faktiskt barnvakt, inte jätte kul.. men det gick för sig för jag såg på film och åt godis.
"House bunny" och "vi hade iallafall tur med vädret" House bunny var bättre än jag trodde, huvudpersonen är så sjukt blåst, men samtidigt så jävla skön.
 och vi hade iallafall tur med vädret var nog lite sämre än jag trodde men den är helt klart sevärd iallafall.
Dom filmerna får man panik när man ser dom, för det går så grymt dåligt för dom hela tiden.
Ganska skönt att bara sitta inne när det var så dåligt väder, man får inte sån ångest som när det är fint väder.
Lördagen åkte jag iallafall till bella, senare kom esin och erica dit också, vi tog oss till slut iväg till gunnarsö och sen trippade lite inne i kb ett tag, det var enormt kallt! men riktigt skoj, det slutade med att jag först skulle gå hem men det var sjukt läskigt och kallt så det löste dig på annat sätt.
precis tvättat av mig en ansiktsmask, låg i sängen ända till klockan halv två idag, otroligt skönt att göra det ibland!
så det blir att ta det lugnt hela dagen tror jag, om det inte blir ändrade planer.
jo, kom precis på att det är en perfekt dag att prova frisyrer på kanske, de vill säga om jag orkar haha.
funderar på att göra lite fler slingor kanske, eller så får det va..
aja, nu ska jag ta och göra mig en smoothie!
keep on reading babes.
kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0