sjugosjunde juni & avundsjuka?

Ja, då var man på ruta ett igen det här med att börja blogga oftare.
men det går ju snett varje gång, men vem vill sitta inne vid datan när det inte är ett moln på himlen?
ingen, i varje fall inte jag!
ska man ta vara på livet så ska man inte sitta vid en data enligt mig.
blekfisar i sånnafall!
så det har jag ju inte gjort heller, så ja vad ska jag börja med..
jag har inte så mycket att skriva egentligen, har vart och jobbat lite hos min moster och dom och hoppas på att fixa ihop lite pengar på det.
var på stan för ett par dagar sen och shoppade lite, och när jag kom hem, så skulle jag vara duktig och ta kort på kläderna och de andra jag köpte, men nej min kamera hade inga batterier som vanligt.
då blev jag irriterad och sket i det istället, men ska ta mig tid till det en annan dag.
jag har även varit och badat, även om jag var sjukt skeptisk till det först när jag skulle kliva i.
det var ju lagom kallt alltså, men jag hamnade i vattnet genom ett kärringdopp,
för mia var det däremot ingen tvekan. Jag förstår mig inte på folk som bara slänger sig i!
Har jag blivit en badkruka?
nja, sola är nog mer min grej tror jag, men till slut så låg jag i vattnet och det var ganska skönt, ganska..
börjar bli lite brun nu, härligt.
snart är vi inne i juli månad, och om drygt en vecka ska min syster föda en liten viggo, det vill säga att jag blir moster.



jag måste bara lägga min åsikt om allt tjafs om avundsjuka osv.
omogen hit och omogen dit, avundsjuk hit och avundsjuka dit.
om man bryr sig när folk säger: du har så bra självförtroende men du ser ju ut som skit osv. (till exempel)
Låt dom tycka det då, det är ju deras åsikt det får ju dom stå för.
det är väl väldigt omoget att bry sig och tjafsa tillbaka när folk kritiserar en, och snackar ren bullshit.
det är väl att vara omogen och osäker på sig själv om något, ja.
jag säger inte att personen som snackar bullshit har rätt, båda är exakt lika omogna och osäkra på sig själva.
hoppas ni hängde med i svängarna där, det var som sagt min åsikt om detta.
så snälla ni, väx upp och ta tag i erat liv istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0