nionde juni

gah, tre dagar kvar till skolan slutar nu, fett härligt.
panikköpte ett par avslutningsskor idag, blev dock väldigt tråkiga men jag hade ingen ork för jag hittade absolut inga!
köpte mig också två par tygskor, ett par nya vita och ett par ljusrosa, sjukt fint till sommaren när man blir lite brun.
Bella och jag drog oss till stan direkt efter skolan, vi beställde tid till att få naglarna fixade imorgon tills på fredag, fräscht!
tittade runt lite på stan och så, sen senare på kvällen så trippade vi till sevve som jag skulle klippa. 
Blev en snelugg och så tunnade jag ur håret lite så det blev lite uppklippt, det blev fint faktiskt!
jag har en bild på det, så lägger in det hos pappa imorgon, right.
imorgon blir det som sagt att fixa naglarna, titta lite på stan, plugga och fixa frisyrer tror jag om jag har tid.
så jag bloggar imorgon också, ska fixa mig nu.
big hug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0