fjortonde juni

hello sunshines, idag har vi turen att solen är framme wiho!
det är ju inte lite för tidigt precis.
ligger i soffan efter två helt för sena kvällar, kollar på "10 orsaker att hata dig" samtidigt som jag ska försöka blogga lite.
ska berätta lite om de två dagarna jag inte bloggat, jag har mina inlägg sparade men bloggen strulade så det gick inte att få in dom på bloggen, men jag klistrar in dom på samma inlägg nu istället.

fredag:
äntligen, äntligen är vi lediga och har en hel sommar framför oss, så sjukt underbart!
sega var ju bara det att regnet öste ner, inget plus nej.
men men, jag och emelie tog oss till skolan, upp med allas paraply sen var det bara att trippa till forum där våran avslutning skulle hållas, kören sjöng lite och så, prästen höll tal och allt sånt där vet ni redan.
sen gick vi tillbaka till skolan där det blev lite mingel med arbetslaget och sånt, tog ett klassfoto, fick betygen och kramades innan vi skulle åka hem.
vid klockan två så skulle mamma och vi gå ut och äta lite, så det fick bli en dagens på steakhouse, inte illa.
Sen iallafall så blev det att fixa sig direkt och åka till erica i kristineberg, vi grillade och en massa och höll oss i någon lokal där nere, lite senare så tog vi oss till stan där vi träffade en massa härligt folk, grymt kul!
sen vid halv två tiden så gick vi hem till moa och såg lite på film, underbar dag med alla babes!

lördag:
sov ganska länge, tråkigt väder även denna dag.
Ingen bra dag på sommarlovet med gårdagen räddade det hela.
tog en dusch, fixade till mig och sen åkte iväg till min moster vid tre tiden där vi käkade lite mat och fiikade och så,
sen på kvällen gick jág till bella som inte bor särskilt långt ifrån dem, vi fick för oss att vi skulle bada i deras otroligt kalla pool, så vi "rodde ut" i en gummibåt, haha.
Efter om och men så var vi iallafall i, sjukt kallt jag lovar!
Det förklarar ju en hel del varför jag har ont i halsen idag..
jag har faktiskt bildbevis på det hela också, men jag kommer inte våga lägga in de bilderna.
vi kollade på film och så, sen följde hon mig hem en liten bit typ vid klockan två.

så, det var mina dagar i en kort fattning, två perfekta dagar på de två första dagarna på sommarlovet, sommarlovet tvåtusennio kommer bli fett kul!
idag kanske jag ska till anna med bella, men jag vet inte om det blir av, jag ska iallafall packa eftersom jag ska åka till stockholm imorgon, där vi ska shoppa och gå på gröna lund och sånt skoj med några människor, bland dom finns erica, och vi ska ha det bäst där, det har vi bestämt!
så dagen i ordning:'
hoppa in i duschen
fixa håret osv
ut & sola
packa
möte vid klockan 4
packa det sista

sen vet jag inte vad som händer, men dags att stryka det första på listan,
puss babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0