femtonde - sextonde juni

ja, då som sagt har jag ju varit i stockholm.
där vi har shoppat, vart på grönan hälsat på något idrottshus osv.
dag för dag:


måndag: vi åkte buss till berga, där vi bytte och tog tåget i fyra timmar till stockholm.
Det var ju sån tur var sjukt roligt på tåget så det tog inte lång tid alls kändes det som.
väl framme där vi skulle bo i gamla stan, så blev det en liten fight vem som skulle ha sängen i första rummet,
men det slutade med att vi myste till det lite, det vill säga att vi sov faktiskt sex personer i två sängar; inte illa vill jag påstå då, men men..
ut till stan gick vi för att äta lunch, taco bar blev det, yes!
men tyvär verkade som det var bara jag som tyckte det var gott? lustigt, det som är så grymt gott.
efter det trippade vi till idrottens hus, som var sjukt tråkigt, det säger ju sig självt när hampus och annicka somnar; shit, jag skäms nu när jag tänker på det, och jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt när detta hände.
stackaren hon som stod där framme och pratade på om alla föreningar..
äntligen när det var slut så tog vi bussen till gröna lund, det som alla längtat efter denna långa dag.
så väl där framme, så har dom fått för sig att det första vi ska göra är att åka fritt fall tilt och ni som inte tror jag gjorde det har jag bildbevis på, dock inte när alla åker, utan bara jag och herman men bevis som bevis. 
jag ska lägga in det på datan sen så får ni se. 
spökhuset var överskattat, inte läskigt alls. Jag som brukar vara för rädd för sånt där, 
blå tåget var däremot riktigt mycket värre... 
insane var också en favorit, och vi valde en perfekt dag att åka dit på, vi kunde springa hur vi ville till alla karuseller osv. utan att det var någon kö alls, great!
sen bar det av hemåt dit vi skulle sova, det blev en massa kackel och mys, sen somnade vi som stockar.
         



tisdag: hela dagen var som gjord för att gå på stan, vädret var på topp och allt var perfect!
vi var för det mesta och trippade runt på drottninggatan,  ni vet nog vad shopping innebär så det är väl inte så intresant att läsa in till detalj. 
men men, det roliga kommer när vi går in på hötorget och till ginatricot, väl inne i affären så ser vi paulina och desireé, tillsammans? och detta var alltså i tisdags då dem var ovänner, ja eller host, kanske inte längre. 
iallafall, behöver inte säga något mer, tänkte gå fram så man blev länkad men jag känder inte alls för det faktiskt. 
sen dök linda rosing upp i affären också, jaja skit i dom nu. 
vi gick och käkade thaibuffé, sen blev det en ficka på wayne´s coffee, hälslade även på bobby (frisören)
som har sin salong i samma byggnad, sjukt trevlig var han! 
sen skulle vi ta tåget hem vid femtiden, jag hade ju gärna stannat ett par dagar till. 
det blir senare i sommar. 
men iallafall, två stycken underbara dagar med alla! det tackar man för.

nu ska jag inte skriva mer för jag har väl redan tröttat ut er, men iofs det är ju ingen som tvingar er att läsa? 
kiss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0