femte juni

hhej alla bloggläsare
studentdag idag, och jag måste säga att det  är sjukt synd om dom..
Det är molnigt och har varit regnigt hela dagen, segt alltså.
men men, det är ju alltid kul att sluta skolan;
för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studeeeenten, fyfan vad vi är bra!
den har man ju inte hört några gånger eller så.
hann inte blogga igår, för jag var nämligen och jobbade från klockan tre till klockan tio på ibis, gutt att man fick lite pengar så man kan shoppa loss lite iallafal.
igår var skolan helt chill, vi hade en "friendsdag" och gjorde bara massa övningar hela tiden.
och nu är det en vecka kvar till vi slutar, i cant belive it, så jäkla underbart!
tiden har gått sjukt snabbt, och den går bara snabbare och snabbare.
Det sega är att vi har prov dagen innan vi slutar, grymt onödigt och allt.
Men sen blir det en helt lugn vecka och bara umgås med klassen, på kvällen blir det nog att dra ut till stångehamn eller gunnarsö och grilla med en massa, kommer bli skit kul.
själv har jag inte hittat några skor jag ska ha till avslutningen på fredag, vilket innebär panik!
jag ska ha en vit tubtopp klänning, blir det kallt blir det en "jeansjacka" till den, inte riktigt en jeansjacka, nästan men skit samma.
Och jag har fått för mig att det blir tråkit med vita skor, skulle bli sjukt fint med ett par sånna typ jeans aktiga tygskor av något slag, som matchar med jackan jag ska ha.
men jag hittar det ju aldrig.
Håret var jag och provade lite olika frisyrer i förrgår med bella, jag vet inte riktigt hur jag ska ha det än.
Ska försöka att trippa till salongen i helgen och testa några fler, väljer mellan typ tre olika, så det är grymt svårt att bestämma mig, men jag kommer lägga in tre bilder så får ni bestämma okej.
nej nu ska jag in till stan och hyra film och köpa godis tills ikväll,
sköt om er, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0