elfte juni

hej alla bloggläsare
tänkte börja med att.. imorgon slutar vi och hälsar sommarlovet välkommet! HÄRLIGT.
Sen så tänkte jag berätta lite om gårdagen, vi var till en början i havslätt med skolan, körde lite dragkamp, volleyboll och femkamp, blev en lyckad dag till och med solen tittade fram!
det gick bra för vår klass tycker jag.
sedan efter det bar det av mot stan och fixa naglarna med bella, tog cirka en och en halv timme, vi gjorde förlägning och manikyr på det kan man säga.
sjukt fint nu till sommaren, oja.
Sen drog jag mig hemåt och skulle plugga lite inför provet, men det dröjer inte länge tills sofia undrar om vi skulle hitta på något, så hon trippar till mig (trodde jag) men nej, hon åkte moppe, som hon tydligen hade fått. herregud lever hon, var väl min första tanke haha!
Rädd och orolig åkte jag med henne in till stan för vi hade inget annat roligare för oss, "cruisade" runt lite och träffade lite folk, sen körde vi till slut hemåt, så det var gårdagen det.

berättar om idag snart, hihi.
kiss

bild på skorna jag köpte i förrgår, och naglarna:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0