elfte juni

så, nu ska jag berätta om denna dag.
jag har fett med träningsverk sen dragkampen igår, men jag lever.
skolan idag var chill, förutom provet såklart.
Vi spelade en massa spel, tittade på film, städade och fixade och donade.
senare på dagen gick vi också och tittade på niornas musikal, såg färdigt filmen och sen bar det av hem där jag skulle prova alla mina avslutningskläder så de sitter som det ska, för jag har nämligen ganska svårt att komma i min klänning.. men men, det funkade och jag hoppas det blir fint, trots mina tråkiga skor.
nu sitter jag här och ska snart åka till mammas salong och se hur jag ska ha håret ännu en gång,
så vi hörs ikväll!
bye babes

   om det blir fint väder skippar jag jackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0