åttonde juni

Nej, visst blev det ingen sol idag heller.
ännu en sjukt seg dag i regnet.
Gråa dagar skyndar aldrig på... som lars winnerbäck skulle säga.
Hans texter som han skriver, jag förstår mig inte på hur man kan skriva sånna sjukt bra texter, jag förstår inte vad allt kommer ifrån och var han får inspiration ifrån, allt är ju så rätt, det stämmer ju så bra.
Hela dagen har bara svept förbi, har inte tagit vara på den ett dugg, skulle gått på stan och en massa, men man får ju ingen lust med något i det här vädret, så trist alltså!
Skolan var i stort sätt som vanligt, och det närmar sig allt mer sommarlov nu, härligt!
Har kollat på nätet nu efter en massa väder, men liksom vad ska man tro på, en sida säger att det blir as fint väder och en annan säger att det ska bli sjukt mycket regn.. i have to wait and see, man kan inte lita på internet eller tidningar.
nu ska ta och läsa en massa bloggar, sen blir det att hoppa in i duschen och lite sådant. 
kör en dagens låt: milow - you don't know
kiss

jag lägger in en sjuk bild på vår klass, crazy.
(jag har ljusblå adidas tröja på bilden tyvär) 

Kommentarer
Postat av: Em

okej! :) Härligt bild!

2009-06-08 @ 20:46:08
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0