andra juni

jo, visst tack för en underbart fin start på denna månad; REGN
det är förjävligt, regn är det värsta som finns, det enda man kan göra är att sitta inne och glo på film och ruttna, visst det är väldigt mysigt, men satan vilken ångest man får sen bara man slänger en blick ut genom fönstret, sånna här dagar vill man bara åka iväg.

Så ni kan ju bara lista ut vad jag gör just nu, jo jag sitter men en liten katt i knäet,  en påse godis och glor på film.
jag måste ju erkänna att lite mysigt är det ju faktiskt!
var på stan med bella idag, letade lite sommarjobb. självklart är vi ju ute så sent, men det kanske blir en och annan vecka på hotell post.
ska också, får jag inte glömma reklamera fredrikmatsnilsson.blogspot.com, in och läs med er nu, eftersom han är gullig och har reklamerat mig :)
så, sitter nu och ska se färdigt sex and the city som inte blev avklarad i lördags, då vi var trötta efter robinsonfinalen.
sen ska jag ta något och äta eftersom jag bara käkat en macka sen skolan, klockan är halv 7..
big kiss babess.

Kommentarer
Postat av: - =-

blogga mer :)

varje dag vore nice ;)

2009-06-03 @ 12:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0