trettionde juli

Har fixat en ny design, väldigt snabbt.
Så det får vara såhär sålänge.
Jag har kommit hem från öland för inte så länge sen, jag och bella solade och badade.
Man får en skön utomlands känsla även fast man är i sverige, det är vit sant och genomskinligt hav.
ganska varmt och så, härligt helt enkelt.
OCH, nu till det roliga;
Det var nämligen så att det hade vart en modell argentur där vi var och badade, fast dagen innan och typ kikat runt.
Sen när jag och bella låg där och solade, så kommer det tre killar och frågar oss hur gamla vi är sen pratar lite smått, dem var från modellargenturen.
Vi var dom enda dom frågade på hela stranden, vi kände oss lite stolta iallafall.
Dom trodde vi var äldre så det gick inte tyvär, det var väldigt synd att vi inte hade varit det för isånnafall så hade vi; blivit sminkade av profisionella make-up artister och blivit fotade med jätte duktiga fotografer osv.
När dom kom till stranden åkte de i en limousin, kändes ganska fräckt alltså.
och ja, detta är helt sant!
Hur som helst, vart en perfekt dag, och ikväll ska jag på bio, kanon!

Har inte tagit några kort, bara något med mobilen.
Min kamera var tydligen urladdad när jag kom fram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0