tjugofjärde juli

då vart man efter med bloggandet igen..
iallafall, dagarna går och så, idag är det första dagen det har vart fint väder på ett tag, så det fick man väl utnyttja på bästa sätt, jag tog med mig thilda och åkte till vånevik och badade ett tag, sjukt kallt i vattnet, ett minus helt klart.
igår var jag och bowlade med bella, moa, zinne och anna.
det var as trevligt, och vi hade roligt! kort fattat tyvär.. haha..
Följde med bella hem sen, vi bara tog det lugnt och kollade på film.
oooch, så har jag tänkt börja ta med bilder, bla annat nu först på mina skor och kläder jag fått hem, eftersom ni inte har fått se det än, men min bror har haft min kamera så nu letar jag bara efter laddaren.
Men jag ska verkligen försöka att ta med min kamera lite mer nu, så det blir mycket mer bilder och så vidare.
Det blir ju bara för tråkit här..
nu blir det bara att chilla, som många andra säger.
puss på er

bland annat denna fick man hem, så jäkla skön.
och nej, jag härmar inte desiree och paulina, jag har haft en innan också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0