tjugoåttonde juli

jag har blivit så sämst på att blogga.
kom precis hem från anna, jag, bella och erica har badat i hennes pool och det var as kul.
händer inte så mycke annat än att jag umgås med mina vänner och har allmänt trevligt, haha.
imorgon kanske jag ska till öland, vilket inte är säkert än.
en annan nyhet är att jag har hittat laddaren till min kamera nu, great!
så nu blir det en massa bilder, hoppas jag..
det kanske är bäst att jag inte säger någonting alls.
nu är jag väldigt trött, och ska snart sova eftersom jag ska upp väldigt tidigt imorgon.
ska beställa lite kläder också kanske, slänger in en bild imorgon när jag kommer hem!
nu kommer det en viktoria's secret; om ett halvår eller så kanske det kommer en väldans bra tidning till stan.
watch out, haha!
sköt om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0