tionde juli

sitter ensam hemma och ska snart dra igång en film.
har beställt kläder och min beslutsångest har försvunnit, blev allt på bilderna förutom de svarta gladiator sandalerna som tyvär var slut.. men ska in till stan imorgon och se om jag hittar några fina i denna stad.
jag har ont i halsen och är sjukt trött.
jag stör mig på hela min design och speciellt headern som är sjukt gammal, ful. ja allt är "too old" på den..
ska nog ringa bella snart också.
så det var en kort "lista" över mig just nu.

Kommentarer
Postat av: Natasha

jaa den e helt ny :)

adda msn om du vıll kopa.. kmr hem om 1 vecka so vı for prata vıdare do =)

[email protected]

2009-07-11 @ 13:09:11
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0