sjuttonde vs. artonde juli?

ja, vad säger man egentligen när klockan är 01.23?
sjuttonde eller artonde juli?
har aldrig riktigt tänkt på det, men hur som helst.
jag har fixat en annan design på min blogg, den är inte fullt färdig än det är lite småsaker kvar, lite piff sådär, och rätta till lite småfel. ex. som den där profilbilden ser inte så kul ut när den är mycket större osv, men det fixas imorgon! men eftersom jag är väldigt väldigt trött så kommer allting att gå fel om jag fortsätter nu, så jag skippar det och fortsätter imorgon.
Jag tycker aldrig jag får till designen, men den duger för tillfället.
vädret har varit på topp idag, det kan man ju inte klaga på precis!
jag har bara tagit det lugnt och legat i solen hela dagen, så himla skönt!
nu ska jag ta och klura ut hissa och dissa listan, egentligen har jag redan klurat ut den.
men ska sova lite på saken!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0