sjuttonde juli

aj aj aj..
det går inte framåt med bloggandet, men har varit så mycke nu de senaste dagarna så jag har inte hunnit med helt enkelt.. jag har vart på hamnfestivalen nu i två dagar, träffat folk och haft det bra.
Igår var jag också på bio, harry potter, som vanligt så tycker jag att filmen är dålig, jag somnade ett litet tag men sån tur var väckte bella mig igen, jag tycker inte om harry potter filmerna ett dugg, inte min film smak eller vad man ska säga precis.
hur som helst, idag är det fredag och början på en solig dag, solen skiner och hos mig är det tjugofyra grader i skuggan, härligt!
jag skulle åkt till öland med bella idag, men det blev inte av.
Så jag kanske får lite mer tid över till bloggen, haha..
jag skulle ju börja med hissa och dissa, men eftersom jag inte hade photoshop hos mamma så kunde jag inte fixa det, kanske blir det ikväll?
nej nu måste jag ta vara på vädret!
slänger in en bild på mina kläder som kommit hem lite senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0