sjätte juli

ajajaj vad dålig jag är på att blogga!
vad har jag gjort?
jo, det är nämligen så att jag har hunnit med en himla massa dessa dagar, jag har vart och badat, solat gått på stan och så har min syster fått barn, den andra juni, en liten viggo, himla gullig!
så jag har vart hos dom en del, och så har jag också hunnit att gå på latitud 57 med mia och erica, träffa massa härligt folk, och lyssna på vissa bra artister, bland annat timbuktu som är sjukt grym alltså, kvällens höjdpunkt, och vi skulle  såklart stå längst fram vilket inte var det skönaste precis, men shit vilket drag det var!
så min helg, vart ju kort fattad; jag befann mig på som sagt latitud 57.
vi har kommit in i juli nu, den bästa sommarmånaden.
hoppas verkligen att vädret rättar till sig nu!
Jag har tagit ett antal panodiler nu, och har köpt en väldans massa halstabletter..
håller på att bli sjukt antar jag, mindre kul..
nej nu ska jag ta och sova lite, så jag blir frisk.
kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0