fjortonde juli

sitter i solen som just gått i moln och bara latar mig..
gick upp tidigt idag, vid klockan nio faktiskt, bara för att det skulle bli sol och fint väder.
till en början var det klar blå himmel, och nu är det moln?
alla jävla väderprognoser kan bara fara..
så jag ska snart ta och gå in igen, har käkat lite jordgubbar och så.
Jag beställde även kläderna igår från bubbleroom, det blev även ett par slitna jeans, istället för koftan som var slut, jag ville ju verkligen ha den!
hur som helst, jag kanske ska börja, precis som alla andra köra den klassiska "hissa och dissa", för att få lite fart på den här bloggen..
är sjukt ide lös, och det är tråkit att bara skriva vad man gör hela tiden.
så jag kanske börjar redan idag.
nu tittar solen fram lite, underbart!
vi hörs om kvällen ikväll, fyndigt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0