åttonde juli

sitter just nu och kollar på familjens sista farväl till Michael Jackson
jag missade det mesta igår, men har kollat idag när hans familj pratar om honom och säger farväl.
Det gjorde ont att se, speciellt när dottern skulle hålla tal i slutet, då kom det nog mycket tårar från många, som det också gjorde från mig, att bara se henne stå där med gråten i halsen och säger:
and i just wanna say, that i love him so much.
jag tycker så oehört synd om hans barn och familj!
Michael Jackson var utan tvekan kungen av pop, och allt prat om att han utnyttjade barn och så vidare...
det är bara ren bullshit för att kunna trycka ner människor.
och sen var det prat om att michael jackson lever, som på aftonbladets hemsida eller var det nu var, när man ser honom i helikoptern påväg till sjukhuset, när han "rör" på sig och så säger dom att michael har fejkat sin död.
men då har jag en fråga till det; hur kan man fejka hjärtstillestånd?
hoppas han har det bra nu, och att hans familj får det bra också.
rest in peace michael

för er som också missat deras sista farväl tryck här
kolla innan klockan 19.00 så stängs det ner.

Kommentarer
Postat av: SANNAH

Åh tack:D:D



Kika gärna in igen hihi=)

2009-07-09 @ 23:36:52
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0